Презентация и творчески семинар с Istituto Europeo di Design

На 20-22 февруари един от най-значимите колежи за мода, изкуство и дизайн в Европа  ISTITUTO EUROPEO DI DESIGN (IED) ще проведе презентации и творчески семинари във Варна, София и Пловдив, както следва:

  • София– 20 февруари, х-л „Маринела“ /бивш „Кемпински“/, 18:30 часа
  • Варна – 21 февруари, х-л „Димят“, 18:30 часа
  • Пловдив – 22 февруари, х-л „Тримонциум“ 18.30 часа

Учениците, които имат желание да продължат образованието си в програма с креативна насоченост, могат да посетят специализиран творчески семинар с един от лекторите на института.

Целта е децата да се докоснат до италианския подход на преподаване в една творческа среда, да бъдат предизвикани да мислят креативно по актуални теми, свързани с дизайн индустрията, да работят в групи и да представят индивидуални идеи.

Семинарът ще бъде воден от Микеле Джакопуци (Michele Giacopuzzi) – преподавател в IED в магистърската програма Дизайн – стратегия, иновация и продукти, и ще се състои с начални часове 10:00 и 14:00 ч.

Със своите седем бази в Италия, две в Испания и две в Бразилия, както и многообразните образователни програми на английски, италиански и испански език, IED е една от най-значимите образователни институции в сферата на модата, дизайна, визуалните изкуства и комуникации в Европа.

IED предлага бакалавърски и магистърски програми, мастър курсове, едногодишни специализации и летни курсове на английски, италиански и испански език. Сред най-атрактивните специалности се нареждат: Интериорен дизайн, Моден дизайн, Графичен дизайн, Бижутериен дизайн, Продуктов дизайн, Транспортен дизайн, Маркетинг и реклама в модата, ПР и събитиен мениджмънт и Бранд мениджмънт, Анимация, Видео и Аудио дизайн.

По време на обучението си студентите работят върху реални проекти на водещи бизнес-организации в областта на дизайна, което значително улеснява навлизането им в професионалния живот. Ежегодно близо 100 компании, сред които Canon, Swatch, Hewlett Packard, Whirlpool, Hitachi, AlItalia, Fendi, Max Mara, Armani, Pupa, Ferre, IBM, BMW, Fiat и Philips и др., участват с различни активности в академичната подготовка.

От 2016г. в IED успешно се прилага метод за намаляване на таксата за обучение на база семейни доходи за бакалвърски програми, което прави института много по-достъпен за българските кандидат-студенти.

Входът за събитието е свободен с предварителна регистрация ТУК.